Potrzebuję pomocy w zadaniu

1. W zespole tanecznym liczba chłopców stanowi 80% liczby dziewcząt. Podaj jaki procent liczby chłopców stanowi liczba dziewcząt.
2.Na każdej z dwóch prostych równoległych obrano po cztery różne punkty. podaj maksymalną liczbę trójkątów, których wierzchołkami są te punkty.

3

Odpowiedzi

2009-11-05T21:25:59+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:28:17+01:00
2009-11-05T23:01:11+01:00
Hehe super - obie odpowiedzi są błędne i ktoś wybiera z nich najlepszą - fajnie:

1. dziewczęta to 100% a chłopcy 80% więc 100/80 = 125% i tak powinna być odpowiedź

2. na pierwszej prostej są 4 punkty więc jest 4 możliwości wyboru jednego wierzchołka na I prostej i dla niej 6 par punktów na II prostej - następnie tak samo ale tym razem na II wybieram 1 wierzchołek i 6 par na I

2 * 4*6 = 48
3 2 3