Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:27:27+01:00
Heh. w 1492 roku odkryto Ameryke ;) Ale można uznać, że Europejczycy odrazu sie o tym nie dowiedzieli więc Europejczycy do tego roku znali swoją Europę i Indie no i część Azji :)
1 5 1
2009-11-05T21:27:49+01:00
Na pewno nie znano Ameryk, Australii, Antarktydy ;p

3 3 3
2009-11-05T21:28:47+01:00
1492r Krzysztof Kolumb odkrył Amerykę... Nie mieliście togo na historii??
1 5 1