Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:30:12+01:00
A)okolicznik miejsca ( gdzie,skąd,dokąd,którędy)
b)okolicznik czasu (kiedy,do kiedy,na kiedy,jak dlugo,jak czesto , w jakim czasie)
c)okolicznik sposobu (jak, w jaki sposob)
d)okolicznik celu (po co, w jakim celu)
e)okolicznik przyczyny (dlaczego, z jakiego powodu )
f)okolicznik stopnia i miary ( jak bardzo, jak wiele, w jaki sposb, ile, o ile, ile razy)
g)okolicznik przyzwolenia (pomimo czego, mimo co, wbrew czemu, na przekór czemu)
h)okolicznik warunku ( pod jakim warunkiem,wrazie czego, w jakich okolicznościach)

PROSZE :)
6 4 6
2009-11-05T21:58:33+01:00
*Okolicznik miejsca(gdzie?dokąd?)
*Okolicznik warunku(pod jakim warunkiem?)
*Okolicznik czasu(kiedy?)jak długo?)
*Okolicznik sposobu(w jaki sposób?)
*Okolicznik przyczyny(dlaczego?z jakiego powodu?)
*Okolicznik przyzwolenia(mimo co?pomimo czego?)
*Okolicznik celu(po co?w jakim celu?)


2 3 2