Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:47:03+01:00
Nagle <naziwsko piłkarza> przebiegł połowe boiska niczym szybki jaguar. Każdy metr przebiegał w niesamoitym skupieniu, ale jednocześnie rozglądał się do okoła i był czujny jak dzikie, groźne zwierze polujące na bezbronną zwierzynę. Wtem pod jego zwinnymi nogami pojawiła się piłka, która sprawiała wrażenie lekkiej jak piórko. Kopnął ją z niesamowitą siłą i celnością, piłka po sekundzie trafiła do bramki, która wydawała się czekać na nią! <Piłkarz> cieszył się niesamowicie, niczym małe dziecko otrzymujące swoją wymarzoną zabawkę.
2 5 2
2009-11-05T21:48:31+01:00
Szybki jak wiatr bramkarz bez zwloki zareagowal na szanse kopniecia pilki. Naprezyl sie jak smigly orzel rzucajacy sie na swa ofiare i z pelnym skupieniem jak lew obserujacy nadchodzaca zwierzyne rzucil sie do ataku kopiac pilke prosto w bramke przeciwnika.
Moze Ci sie spodoba;)
2 4 2