Odpowiedzi

2009-11-05T21:38:40+01:00
270*100%/15%=1800zł

1800zł+270zł=2070zł
Jej nowe wynagrodzenie wynosi 2070zł
15 3 15
2009-11-05T21:38:46+01:00
100%---------->x
15%----------->270zł

x=(100%*270zł)/15%
x=1 800zł

1 800zł+270zł=2 070zł


Odp. Wynagrodzenie Pani Kasi wynosi 2 070zł
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:39:08+01:00
15% - 270
100% - x
15x =27000 /:15
x=1800
1800+270=2070 (zł)

Jej nowe wynagrodzenie wynosi 2070zł.
25 4 25