Odpowiedzi

2009-11-05T21:38:59+01:00
Kolejność wykonywania działań:

- działania w nawiasach

- potęgowanie i pierwiastkowanie

- mnożenie i dzielenie

- dodawanie i odejmowanie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:39:46+01:00
1-działania w nawiasach
2-potęgowanie, pierwiastkowanie
3-mnożenie, dzielenie
4-dodawanie, odejmowanie

MAM NADZIEJĘ ŻE POMOGŁAM:)
1 5 1
2009-11-05T21:43:12+01:00
1. Działanie w nawiasie
2. Potęgowanie i pierwiastkowanie (Zależy od tego, które jest pierwsze w działaniu)
3. Mnożenie lub dzielenie (Zależy od tego, które jest pierwsze w działaniu)
4. Dodawanie lub odejmowanie (Zależy od tego, które jest pierwsze w działaniu)