Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:40:19+01:00
1podaj antonimy(wyrazy o przeciwnym znaczeniu)
Do:
zmienny - statyczny, niezmienny
żywy - martwy
2 dopisz synonimy(w. o bliskznacznym znaczeniu
DO:
przebiegły - chytry
impulsywny - gwałtowny
3. ktore znich pasuje do odyseusza
przebiegły niezłomny ostrożny
1 5 1
2009-11-05T21:41:54+01:00
Zmienny - stały
żywy - martwy, leniwy

przebiegły - chytry, cwany
impulsywny - żywy, aktywny, gwałtowny

przebiegły, niezłomny
2009-11-05T21:42:44+01:00
Zmienny - niezmienny
żywy - nieżywy

przebiegły - chytry, cwany, szalbierski, filuterny, sprytny, przewrotny
impulsywny - gwałtowny, impulsywny, krewki, narwany, nieobliczalny, nieopanowany, popędliwy, porywczy, postrzelony, wybuchowy, zapalczywy

przebiegły, ostrożny