Odpowiedzi

2009-11-05T21:39:07+01:00
D bo leci do gury to ma opur powietrza i przyciaganie a jak spada to ja przyciaga tez w dul grawitacja
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:40:27+01:00
Energia mechaniczna caly czas jest stala, poniewaz energia mechaniczna to suma energii potencjalnej i kinetycznej. Energia potencjalna zalezy od polozenia ciala wzgledem powierzchni planety (chodzi o wysokosc) i zwieksza sie podczas rzutu ciala do gory, jego energia kinetyczna wtedy maleje, jednak ich suma, a wiec energia mechaniczna, zawsze pozostaje stala.
3 5 3
2009-11-05T21:40:59+01:00
C . początkowo rośnie , potem maleje. Ponieważ kiedy podrzucamy je do góry osiąga maksymalny wzrost energii kinetycznej i na górze ciało osiąga prędkość 0 . potem raptownie spada ponieważ przyciąga je siła grawitacji .
1 5 1