Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:57:08+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Ukladasz ptoporcje do kazdego podpunktu ;]
a) a+ 0,1a=55
1,1a=55
a=50
b) a- 0,15a = 170
0,85a= 170
a=200
c)
a- 0,7a= 360
0,3a= 360
a=1200
d)
a+ 1,2a= 88
2,2a=88
a=40
Mam nadzieje ze sie przydalem ;]
118 4 118
2009-11-05T22:00:29+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A)liczba o 10% większa od a jest równa 55

100%---------->a
110%------------>55

a=(100%*55)/110%
a=50

b)liczba o 15% mniejsza od a jest równa 170

100%---------->a
85%------------>170

a=(100%*170)/85%
a=200


c)liczba o 70% mniejsza od a jest równa 360

100%---------->a
30%------------>360

a=(100%*360)/30%
a=1 200

d)liczba o 120% większa od a jest równa 88

100%---------->a
220%------------>88


a=(100%*88)/220%
a=40

Proszę ((;'
81 4 81
2009-11-05T22:54:39+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) x+0,1a=55
1,1a=55/ :1,1
a=50
b)a-0,15a=170
0,85a=170/:0,85
a=200
c)a-0,7a=360
0,3a=360/:0,3
a=1200
d)a+1,2a=88
2,2a=88/:2,2
a=40
34 3 34