Wybierz jedna z podanych mysli, a nastepnie zapisz kilka argumentow potwierdzajacych lub obalajacych jej prawdziwosc .

PRZYJACIEL WSZYSTKICH NIE JEST NICZYIM PRZYJACIELEM.

NIE PRZEJMUJ SIE NIEDOSTAKIEM, PRZEJMUJ SIE ZBYTKIEM.

NIC NIE JEST TAK MIEKKIE I TAK TWARDE JAK SERCE.

SPIESZ SIE POWOLI.

Napisalby ktos 2-3 zdania na temat ktorejs z sentencji? :)

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T22:00:23+01:00

NIE PRZEJMUJ SIE NIEDOSTAKIEM, PRZEJMUJ SIE ZBYTKIEM.

- Należy się cieszyć tym co sie ma nawet jeśli jest to nie wiele nie powinno się zawsze wymagać wiecej .

- Mając niewiele odpowiednio to wykorzystujemy natomiast mając za dużo sami nie wiemy co z tym zrobić i w sumie robimy głupie rzeczy nie mające wiekszego sensu.


Heh nie wiem czy pomogłam ale coś napisałam :DD:

pozdro ;D
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T22:02:54+01:00
PRZYJACIEL WSZYSTKICH NIE JEST NICZYIM PRZYJACIELEM.

Człowiek który sprawia wrażenie, że wszystkich dookoła lubi jest niewątpliwie człowiekiem fałszywym. Nie ma bowiem na świecie takiej osoby, która byłaby w stanie akceptować wszystkie cechy charakteru, przyzwyczajenia, poglądy każdego napotkanego na swojej drodze człowieka. Owszem, zgadzam się z tym, że można tolerować otaczające nas osoby, aby umożliwić dobrą, zdrową i poprawną relację w grupach do których należymy - przykładem może być klasa - ale nie da się przyjaźnić ze wszystkimi, pozostając jednocześnie lojalnym i zaufanym przyjacielem. Poza tym - czy mielibyśmy na to czas aby obdarować wszystkich prawdziwą przyjaźnią ?
28 4 28
2009-11-05T22:04:43+01:00
PRZYJACIEL WSZYSTKICH NIE JEST NICZYM PRZYJACIELEM
słowa te są jak najbardziej prawdomówne poniewaz osoba która jest czyimś przyjacielem a jednocześnie jest przyjacielem wroga swojego przyjaciela nie jest przawdziwym przyjacielem.Nie można przyjaźnić się jednocześnie z kimś a takżę z jego wrogami daltego ze na tym przyjaźń do drugiej osoby nie polega. z przyjacielem móżna rozmawiać praktycznie na każdy temat i zwierzyć się mu z problemów. Dlatego jeśli ktoś porzyjaźni sie ze wszystkimi nie przyjźni sie z nikim.


Proszę bardzo;)
Po dokładnym przeczytaniu można to zrozumieć he;D
4 3 4