Odpowiedzi

2009-11-05T22:13:37+01:00
Stara miłość nie rdzewieje
miłość nie jedno ma imię
zakochany po uszy
zakochany bez pamięci
kochać się jak pies z kotem
miłość sił dodaje
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T22:14:23+01:00
Nie wiem które są te 'najbardziej popularne', ale wymienię które znam :

* umierać z miłości;
* miłość platoniczna;
* nieszczęśliwa miłość;
* niedorosła miłość;
* miłość do grobowej deski;
* ślepa miłość;
* stracić głowę z miłości;
* miłość własna;
* miłość bliźniego;
* na miłość boską!;
* dowód miłości;
* ulotna miłość;
* miłość doda ci skrzydeł;
* miłość niejedno ma imię;
* niewolnik miłości.
2009-11-05T22:20:25+01:00
Miłość własna - nadmierne poczucie własnej wartości; ambicja, duma
Wolna miłość - pożycie seksualne niezalegalizowane jako związek małżeński