Odpowiedzi

2009-11-05T22:17:48+01:00
Na planetach leżacych bliżej Słońca jest większa temperatura. Są one z większą siłą przyciągane przez Słońce.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T22:17:39+01:00
Im planety leżą w dalszej odległości od słońca tym mniejsza jest ich temperatura.
11 3 11
2009-11-05T22:20:07+01:00
*Im większa odległość od słońca tym bardziej mroźny klimat
*Temperatura na tych planetach jest inna planety które są bliżej słońca mają temperaturę wysoką a te które są dalej mają bardzo niską. Dd planet daleko położonych od słońca nie docierają jego promienie. Ukształtowanie terenu na tych planetach

4 3 4