Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T13:56:42+01:00
Ten dynamit w pysku zjawy może oznaczać że chce ona kogoś zabic albo coś w tym stylu.Sny mogły by się różnić oczywiście scenami różnymi poglądami człowieka na świat koszmaru
28 3 28
  • Użytkownik Zadane
2009-11-07T15:03:51+01:00
Każdy może to zinterpretować inaczej. Jak dla mnie...Dynamit oznacza, że zjawa pojawia się, ale tak na prawde nie ma znaczenia. Nikogo nie uratuje...nikomu nie pomoże, czyli mogła by wybuchnąć i zniknąć...ale nie ma znaczenia..
28 3 28