Odpowiedzi

2009-11-05T22:47:19+01:00
D = m/v
m = d * v
m= 1,5 g/cm^3 * 25 cm^3 = 37,5 g
Cp =ms/mr - u * 100%
ms = mr-u * cp / 100%
ms = 37,5g * 12% / 100%
ms = 4,5 g
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T22:51:24+01:00
Cp =12%
ms=?
qr = 1,5g/cm³
Vr = 25cm³

Obliczamy mr:

Korzystamy ze wzoru na gestosc qr:

qr=mr/Vr przeksztalcamy i otrzymujemy mr= qr * Vr= 1,5g/cm³ * 25cm³ = 37,5g

Teraz majac mr i Cp obliczymy ms:

Cp =ms/mr*100% przeksztalcamy: ms = mr *Cp/100 = 37,5 * 12/100

ms = 4,5g
13 5 13