Zadanie 1
Napisz, czy zróżnicowanie narodowościowe ma wpływ na sytuację społeczno-gospodarczą i polityczną i Bośni i Hercegowinie ( Bośnia i Hercegowina to jedno państwo ). Uzasadnij swoją wypowiedź.

Zadanie 2
Wyjaśnij, dlaczego w większości krajów Ameryki Środkowej i Południowej językiem urzędowym jest hiszpański.

2

Odpowiedzi

2009-11-06T17:14:48+01:00
Zadanie 2
Język hiszpański, w większości krajów Ameryki Środkowej i południowej, jest językiem urzędowym ponieważ wynika to z emigracji Hiszpanów w dawnych czasach do Ameryki Środkowej
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T20:14:33+01:00
W większości krajów Ameryki Środkowej i Południowej językiem urzędowym jest hiszpański, ponieważ wynika to z faktu, iż w czasach wielkich odkryć geograficznych były to tereny podległe Hiszpanii.
1 5 1