Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T22:57:34+01:00
Drużyna Maćka.
Olbrzymia kałuża.
Zachodnio-północna kultura.
Audycja radiowa.
3 3 3
2009-11-05T22:58:47+01:00
Świetna drużyna
Duża kałuża
Obca kultura
Nowa audycja

Wydaje mi się, że to powinno byc coś w tym stylu :)
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T23:09:24+01:00
Jednoosobowa drużyna
Kultura osobista
Nowa audycja
Błotna kałuża
3 3 3