Odpowiedzi

2009-11-05T23:51:22+01:00
Takich opracowan jest bardzo wiel chociażby

http://iliada.klp.pl/a-7298.html

wystarczy wpisać w google;p
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T00:12:00+01:00
1.Hektora ucieka przed Achillesem.
2. Zeus rozmawia z Atenom.
3.Odwaga Hektora.
4.Prośba Hektora.
5.złość i sprzeciw Achillesa.
6.Nieudany cios Achilllesa. (niecelny)
7.Większa pewność Hektora.
8.Atena pomaga Achillesowi.
9.Śmiertelne zranienie Hektora.
10.Ostatnia przemowa (wola) Hektora.
11.Śmierć Achillesa.