Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-06T07:38:27+01:00
Myślę, ze przez te wszystkie wieki zwyczaje Bożo-Narodzeniowe powstały z innych kultur i wierzeń.
2009-11-06T12:27:58+01:00
Tradycje/zwyczaje są bardzo ważne poniewaz budują tożsamość i istnienie narodu.Ludzie wypracowali bardzo dużo takich zasad postępowania by region nie stracił racji bytu.Są one też dlatego by uczcić pamięć i wzbogacić czas szczęscia i radości.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T13:15:20+01:00
Ponieważ, chcieli upamiętnić Pana Jezusa i to,że Jezus był,jest i będzie na wieki. Poprzez Boże Narodzenie dzielimy się opłatkiem,czyli inaczej chlebem,który dał na Bóg. Śpiewamy kolędy o Panu Jezusie i idziemy na pasterkę. To wszystko po to by świat nie zapomniał o Panu Bogu i obchodził takie święta przez cały czas.
1 5 1