Odpowiedzi

2009-11-06T07:55:03+01:00

90 stopni - 40 stopni - 23 stopnie 27 minut = 16 stopni 33 minuty



Odpowiedz w załączniku jeszcze jest ;)

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T09:49:14+01:00
Hs = 90-fi+23,45 dla fi = 40S
hs = 73,45 st
hmmm... w załaczniku odpowiedz jest faktycznie inna faktycznie Slone w tym dniu tez świeci na wysokosci 16 stopni na równolezniku 40S ale nie podczas jego górowania. Moze byto moment 1,5 godziny po wschodzie czy przed zachodem słońca. Natomiast na połkuli południowej zaczyna sie lato i Słonce w tym dniu góruje nad horyzontem pólnocnym na maksymalnej swojej wysokosci.