Odpowiedzi

2009-11-06T08:48:28+01:00
A) AuB = {0,1,2,3,4,5,6,7,8,9}
AnB = {1,2,5}
A\B = {3,6,7}
B\A = {0,4,8,9}

a reszty lepiej nie robie bo moge cos pomieszać...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T08:50:33+01:00
A) AuB = {0,1,2,3,4,5,6,7,8,9}
AnB = {1,2,5}
A/B = {3,6,7}
B/A = {0,4,8,9}

b) AuB = (-∞,∞) =R
AnB = (-2,6>
A/B = (-∞,-2>
B/A = (6,∞)

c)AuB = <-4,5>
AnB = (-1,3)
A/B = <-4,-1> u <3,5>
B/A =Ф