Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T09:23:01+01:00
Akropol pełnił on wiele funkcji.
-Budowa świątyń -
Miejsca kultu
4 2 4
2009-11-06T09:25:08+01:00
Akropol - miasto w starożytnej Grecji znajdująca się na wysokim wzgórzu
7 3 7
2009-11-06T09:25:35+01:00
Akropol - jest to wzgórze położone w Atenach ( Grecja) znajdują się tam takie świątynie jak :: Partenon, Erechtejon, Apteros, sanktuarium Artemidy Brauronia i Propyleje.Akropol był ufortyfikowanym wzgórzem, a potem miejscem kultu.
8 4 8