Odpowiedzi

2009-11-06T11:07:32+01:00
Gdyby tak wysoko podniósł się Bałtyk to by połowa Polski była zalana
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T13:04:56+01:00
Byłaby to straszna klęska, gdyż rozległe, nizinne obszary zostały by zalane, a wiele ludzi straciłoby cały swój dorobek życia i dach nad głową. Również spowodowałoby to wyginięcie niektórych gatunków zwierząt czy też roślin. Ceny skoczyłyby w górę, gdyż zalałoby wiele cennych pól uprawnych. A, ogólnie byłaby to wielka katastrofa o trudno wyobrażalnych rozmiarach.
2009-11-06T13:27:58+01:00
Polska będzie ała zalana wodą z morza.Wszystkie góry,niziny,wyżyny i kotliny będą zalane.:(