1.50stopni 48N 19stopni 7E
2.53stopnie 08 N 18stopni 00E
3.54stopnie 10N 19stopni 22E
4.50stopni 52N 20stopni 38E
5.52stopnie 25N 16stopni 55E
6.51stopni 05N 17stopni 00E
7.50stopni 03N 21stopni 00E
8.51stopni 46N 18stopni 05E
9.53stopnie 18N 32stopnie 08E
10.52stopnie 35N 17stopni 35E
11.49stopni 47N 22stopnie 47E
12.50stopni 03N 22stopnie 00E

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T11:14:35+01:00
1. 50° 48' N 19° 07' E - Częstochowa
2. 53° 08' N 18° 00' E - Bydgoszcz
3. 54° 10' N 19° 22' E - Elbląg
4. 50° 52' N 20° 38' E - Kielce
5. 52° 25' N 16° 55' E - Poznań
6. 51° 05' N 17° 00' E - Wrocław
7. 50° 03' N 21° 00' E - Tarnów
8. 51° 46' N 18° 05' E - Kalisz
9. 53° 18' N 32° 08' E - wschodnia Białoruś
Może chodzi o [53° 08' N 22° 08' E] - Łomrza
10. 52° 35' N 17° 35' E - Gniezno
11. 49° 47' N 22° 47' E - Przemyśl
12. 50° 03' N 22° 00' E - Rzeszów
50 4 50
2009-11-06T14:52:50+01:00
1.Częstochowa
2.Bydgoszcz
3.Elbląg
4.Kielce
5.Poznań
6.Wrocław
7.Tarnów
8.Kalisz
9.Homel(Białoruś)
10.Gniezno
11.Przemyśl
12 Rzeszów
27 4 27