Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T12:09:32+01:00
Władca ten w czasie swojego dość krótkiego sprawowania rządów doprowadził do stworzenia największego imperium światowego, wśród swoich dokonań miał 90 udanych podbojów, a obszar jego mocarstwa miał ponad 9000 kilometrów szerokości. Stworzone przez niego imperium rzymskie sięgało od Bałkanów, aż do Indii.
2009-11-06T14:47:50+01:00
Aleksander Macedoński otrzymał przydomek wielki ponieważ dokonał wielu podbojów
2009-11-06T15:12:30+01:00

Władca ten w czasie swojego sprawowania rządów doprowadził do stworzenia największego imperium światowego. Dokonań 90 udanych podbojów. Obszar jego mocarstwa miał ponad 9000 kilometrów szerokości.