Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T12:26:45+01:00
1. Amor - bóg miłości
2. Bachus - bóg płodnej przyrody
3. Eskulap - opiekun sztuki lekarskiej
4. Jowisz - władca bogów
5. Mars - bóg wojny
6. Merkury - bóg handlu
7. Neptun - bóg wody
8. Pluton - bóg świata zmarłych
9. Saturn - bóg rolnictwa i zasiewów
10. Wulkan - bóg wulkanów i kowalstwa
11. Aurora - bogini jutrzenki
12. Ceres - bogini urodzajów i wegetacji
13. Concordia - bogini zgody
14. Diana - bogini księżyca, łowów
15. Discordia - bogini niezgody
16. Fauna - bogini płodności i urodzaju
17. Fortuna - bogini kierująca losami
18. Iustitia - bogini sprawiedliwości
19.Pax - bogini pokoju
20. Westa - bogini ogniska domowego i państwowego
21. Wiktoria - bogini zwycięstwa

2 3 2
2009-11-06T12:29:54+01:00
Amor
Bachus
Geniusz
Eskulap
Geniusz
Honor, Honos
Janus
Jowisz - Jupiter
Kwirynus
Mars
Merkury
Mitra
Momus
Neptun
Orkus, Pluton
Pilumnus
Picumnus
Saturn
Sol
Sterquilinus
Terminus
Virtus
Wulkan
o to chodzilo czy mam jescze boginie i opisac.????
1 1 1