Odpowiedzi

2009-11-06T12:33:23+01:00
B
bo a to jest taki sam tylko 2x mniejszy a c taki sam tylko 2 razy wiekszy :P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T12:44:51+01:00
Trójkąty podobne to takie, w których a/a' = b/b' = c/c'.
A.3,5 ; 2,5 ; 4,5
5/2,5 = 2
7/3,5 = 2
9,4,5 =
te trójkąty są podobne

B. 4,5 ; 6,5 ; 8,5
5/4,5 = 1,(1)
7/6,5 = 1,(076923)
9/8,5 ≈ 1,06
te trójkąty nie są podobne

C. 18 ; 14 ; 10
5/10 = 0,5
7/14 = 0,5
9/18 = 0,5
te trójkąty są podobne
odp: B.