Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T12:59:11+01:00
Książka "Szatan z siódmej klasy" Kornala Makuszyńskiego bardzo mi się spodobała. Zaciekawił mnie w niej główny bohater, Adaś. Podobał mi się jego nietypowy sposób myślenia i powalająca logika. Moim zdaniem pomysł na fabułę tej książki oraz sposób jeje napisania był genialny. W lektórze genialnie przedstawia ciąg fikcyjnych wydarzeń, które są jednak logicznie powiązanie z wydarzeniami historycznymi. Jest to moim zdaniem książka warta przeczytania.
1 4 1
2009-11-06T13:13:08+01:00
Książka jest ciekawa i interesująca. Dostarcza wielu emocji i wrażeń. Główny bohater ma wiele przygód. Jest to powieść którą się szybko czyta ponieważ jest śmiesz. To najlepsza książka którą do taj pory przeczytałam.
1 2 1