Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T12:37:48+01:00
Narysuj oś

po środku zaznacz zero i od prawej strony zaznaczaj np co centymetr czy 0.5cm kreseczki rosnaco o 50 .

czyli bedzie tak

0 50 100 150 200 250 ........ tak, żeby na pewno była tam liczba 550.

i zaznacz mocnej i podpisz liczby 150, 250, 400, 550 ; )
3 3 3
2009-11-06T16:19:56+01:00
Rysujemy prosta na której zaznaczamy kreseczkami np co krateczkę i podpisujemy liczbami wiadomo ze bedzie to rosnaco w prawą strone czyli najpierw podpiszemy 150 za kilka krateczek podpiesemy 250 za kilka400 i znowu za kilka podpiszemy 550 tak aby to było proporcjonalne.. nie zapomnij ze oś ma punkt 0 i jest zakończona strzałeczka od zera w prawo rosnie a od zera w lewo maleje
2 5 2