Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T13:05:26+01:00
Smugi te powstają w wyniku skroplenia pary wodnej utrzymującej się w powietrzu w stanie przechłodzonym na wysokości kilku kilometrów nad ziemią.Dzięki jądrom kondensacji para wodna wytrąca się w postaci kropelek, po czym natychmiast zamarza.
2009-11-06T13:06:40+01:00
Smugi z samolotu powstają na skutek spalania się paliwa. Najczęściej są widoczne .