Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T14:31:03+01:00
Boga, życie Jezusa Chrystusa poznajemy przez czytanie Pisma Świętego. W każdej dziesiątce różańca rozważamy sceny z życia Pana Jezus, które zaczerpnięte są z Pisma Świętego. Modlitwa "Ojcze nas" (wypowiadane na początku każdej dziesiątki) którą nauczył nas sam Jezus (Mt 6, 9). „Zdrowaś Maryjo” jest pozdrowieniem, archanioł Gabriel skierowane do Najświętszej Maryi Panny podczas zwiastowania (Łk 1, 28). Dalszą część modlitwy stanowi powitanie i błogosławieństwo, które wypowiedziała Elżbieta do Maryi (Łk 1, 42)
2009-11-06T14:57:41+01:00
Ja bym na twoim miejscu usiadła i przeanalizowała tajemnice Różańca Świętego. Sama musisz zrozumieć co mówi do ciebi Bóg abyś mogła kierować się jego słowami i wskazółwkami.Musisz zawrzeć w tym referacie jakie cuda Jezus czynił itd. (serio to przeanalizuj. Kiedyś na pewno Cio suię to przyda)