Prosze o przetłumaczenie mi tego na jezyk niemiecki ale nie z translatora a ja bede wiedział czy jest z niego czy nie :D

1.On nie bierze udzialu w dniu sportu
2.My mamy nadzieje ze nas odwiedzicie
3.O godzinie 11.23 klasa 1a gra w tenisa z klasa 1b
4.Mecz pilki noznej jest o godzinie 18
5.Czy ty przyjedziesz do nas
6.Klasa 1a przegrała mecz pilki noznej z klasa 1b

3

Odpowiedzi

2009-11-06T13:53:20+01:00
Wszystko tłumaczyłem sam bez translatora. Pomagałem tez sobie słownikiem ;)
1. Er nimmt nicht der Teilnahme in Tag Sportes.
2. Wir haben füllen dass unser besuchen.
3. Über Stunde 11.23 Klasse 1a spielen in tennis aus Klasse 1b.
4. Spiel Fußball ist Über Stunde 18 (achtzehn).
5.Ankommst du zu unser?
6. Klasse 1a verloren Spiel Fußball aus Klasse 1b.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T14:08:41+01:00
1. Er nimmt an den Sporttag nicht teil.
2. Wir haben Hoffnung, dass ihr uns besuchen.
3. Um 11.23 Klasse 1a spielt Tennis gegen Klasse 1b.
4. Der Fußballmatch ist um 18 Uhr.
5. Kommst du bei uns?
6. Die Klasse hat 1a der Fußballmatch gegen Klasse 1b verloren.
1 5 1
2009-11-06T14:12:05+01:00
1. Er nimmt nicht in Tagssport teil.
2. Wir hoffen, dass ihr uns besucht.
3. Um 11.23 Uhr die Klasse 1a spielt Tennis mit der Klasse 1b.
4. Das Fußballspiel ist um 18 Uhr.
5. Gehst du zu uns?
6. Die Klasse 1a verlort Fußballspiell mit der Klasse 1b.

Powinno być dobrze:)
Zamiast mit możesz dać gegen (w 4 6)
2 2 2