Odpowiedzi

2009-11-06T13:16:50+01:00
Zeus- bog bogow
hades- bog podziemi i swiata zmarlych
posejdon- bog morza
hera- bogini macizynstwa
atena-bogini madrosci
27 3 27
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T13:17:00+01:00
Zeus - bóg bogów
Posejdon - bóg morza
Hades bóg - zmarłych
Afrodyta - bogini piękności
Hefajstos - bóg ognia
Ares - bóg wojny
Atena - bogini mądrości
Demeter - bogini urodzaju
Apollo - bóg sztuki
Helios - bóg słońca
Eos - bogini jutrzenki
Eol - bóg wiatrów
Boreasz - bóg wiatru północnego
Zefir - bóg wiatru wschodniego
Notos - bóg wiatru południowego
Euros - bóg wiatru zachodniego
64 4 64
2009-11-06T13:17:07+01:00
Posejdon - bóg morza
Hestia - bogini domowego ogniska
Hades - bóg zmarłych
Demeter - bogini urodzaju
Atena - bogini mądrości
23 3 23