Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T13:38:29+01:00
Cześć Marek i Kasia
Mam wam bardzo dużo do napisania.
Dowiedziałam się że macie zamiar się rozwieść , moim zdaniem nie możecie tego zrobić.! To i tak nie pomoże dalej będziecie małżeństwem ponieważ wzięliście ślub kościelny a ślub kościelny to 2 w 1 . Ślub cywilny + kościelny , gdy się rozwiedziecie nie będziecie już mogli wziąść kościelnego tylko sam cywilny , a to nie to samo.. cywilny jest mało ważny. A w dodatku nadal będzie między wami ta miłość . Jeszcze coś zostanie z tej miłości , ciągle będziecie o sobie myśleć ! Tak jak mówiliscie przed ołtarzem .. "Aż do Śmierci " I tak też będzie..
Mówie wam nie róbcie tego. ! Może jeszcze między wami sie ułozy.

Wiolleta
2009-11-06T13:42:12+01:00
miasto data


drodzy małzonkowie!
Uprzejmie zwracam sie z prosba dowas, abyscie postanowili
jeszcze raz przemyslec ta sprawe. Co Bog dal niech czlowiek nie rozdziela. Malzenstwo jest nie rozelwalne, gdyz jest swiete. Przysiega przed Bogiem jest na cale zycie nie robcie pochobnych krokow. Mysle ze powinniscie sczrerze ze soba porozmawiac i przeprosic sie na wzajem. Mam nadzieje ze waszem malzenstow przetrwa najtrudniejsze chwile - kazde malzensto je ma. Wierzac w Boga oraz w jego nauczanie przejdziece te okrutne momenty waszego wspolnego zycia.

P.S. Gdy przemyslicie sprawe dajcie znac.

twoj podpis