Odpowiedzi

2009-11-06T14:23:51+01:00
Zmniejszamy siłę tarcia przez np szlifowanie powierzchni bądź smarowanie jakimś smarem:)
6 4 6
2009-11-06T14:28:35+01:00
Sposoby zmniejszenia siły tarcia (szafa)
- podłożyć pod szafę rolki
- przesuwać na kocu szafę
- opróżnić szafę
Mam Nadzieję , że pomogłam :)
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T14:31:09+01:00
Smarowanie przedmiotow smarem
zastosowanie lozyska
uzywanie poduszek powietrznych
11 3 11