Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T14:35:46+01:00
Siła wyporu dzialajaca na kazda z tych kul jest identyczna dlatego ze maja one taka sama objetosc.

gestosc kulki 3 jest najwieksza potem jest kulka nr 2 a najmniejsza gestosc ma kulka nr 1 bo unosi sie na wodzie.

Przepraszam jesli jest cos zle ale zdjecie jest malo czytelne.
4 4 4
2009-11-06T20:03:23+01:00
Fw=δ×g×V

czyli nasza siła wyporu zależy od objętości ponieważ wszystkie kulki są zanurzone w tej samej cieczy.

kulki zachowują się tak w wodzie z powodu gęstości materiału z jakiego są wykonane.

sry ale więcej nie przeczytam z rysunku
2 5 2