Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T14:48:12+01:00
1597 Data wystawienia pierwszej opery "Dafne" Jacopo Peri'ego.
1750 Śmierć Jana Sebastiana Bacha.
3 5 3
2009-11-06T18:18:49+01:00
Muzyka barokowa – muzyka epoki,
której początek w historii muzyki wyznacza data skomponowania w roku 1597 przez Jacopo Periego pierwszej opery zatytułowanej Dafne,
a koniec – połowa XVIII w., kiedy to powstawały kompozycje ostatnich twórców baroku, między innymi: Antonio Vivaldi,
Johann Sebastian Bach (jego śmierć w 1750 r. uważa się za symboliczną datę zakończenia tego okresu), Georg Friedrich Händel, Jean-Philippe Rameau czy Domenico Scarlatti.