Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T14:53:08+01:00
Dzisiejszego wieczoru razem z koleżanką będę oglądała filmy na wideo.

Krystian będąc na wycieczce w zoo przestraszył się ogromnego węża boa.

Moje hobby to granie w piłkę nożną, a Patrycji w siatkówkę.

Podejrzany ma alibi na wieczór, był w kinie.

Jury w składzie naszych koleżanek klasowych będzie oceniało dzisiejszego wieczoru występy chłopców z VI a
2009-11-06T15:21:11+01:00
1.Jutro wypożyczę ciekawy film na wideo.
2.Wąż boa jest jednym z najbardziej niebezpiecznych gadów.
3.Jury było bardzo miłe, powitało mnie serdecznie
1 1 1