Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T15:02:38+01:00
Wypiszę ci je:
3245,3254,3425,3452,3542,3524,
4532,4523,4325,4352,4253,4235
5432,5423,5342,5324,5234,5243
Takich liczb jest 18.
3 2 3
2009-11-06T15:03:04+01:00
3245, 3452,3524,3254, 3425,3542
4523, 4235 i 4352, 4532, 4253, 4325
5234, 5342, 5423, 5243, 5324, 5432
1 4 1
2009-11-06T15:12:32+01:00


4523, 4235 i 4352, 4532, 4253, 4325, 5234, 5342, 5423, 5243, 5324, 5432, 3245, 3452,3524,3254, 3425,3542

Odp: Liczb czterocyfrowych większych od 3000 jest 18.