Odpowiedzi

2009-11-06T15:05:23+01:00
Prawdziwym człowiekiem jest być bardzo łatwo.
Bądz uczynny i bądz sobą .
Nie udawaj bycia kimś kim nie jesteś.
Kazda osoba jest wyjątkowa.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T15:06:44+01:00
Być prawdziwym człowiekiem to znaczy życ dla innych. Być szczerym ufnym i zdającym sobie sprawe ze zyją w naszym otoczeniu jeszcze inni.Przyjaciele Rodzina i koledzy pomagać innym i przedewszystkim kochać i dać kochać siebie ;).