1.Jaki składnik powietrza i dlaczego ma największe znaczenie dla człowieka i innych organizmów?
2.W jakich warunkach w powietrzu jest dużo pary wodnej
3.Przyczyny zwiększania się zawartości dwutlenku węgla w powietrzu?
Proszę o proste wyjaśnienie aby to zrozumiał uczeń klasy IV

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T15:10:07+01:00
1 tlen bo tlenem oddychamy
2 jak jest duszno przed deszczem z pary wodnej pada deszcz przy zlączeniu się ciepłej i zimnej atmosfery
3 z róznych fabryk samochodów :)
1 5 1
2009-11-06T18:50:40+01:00
Tlen,żeby organizmy mogły oddychać :]

Przed deszczem.

Zanieczyszczenia.