Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T15:14:57+01:00
V=4/3 pi r do sześcianu V= 600cm sześciennych
4:3 pi r sześcian = 600 cm szesciennych
4 pi r sześcian = 1800 cm szesciennych
pi r szescian = 450 cm szescian
r szescian = 450cm szescian : 3,14
r szescian = 143,3 cm szescian
r = 5,23cm
2 5 2
2009-11-06T15:19:16+01:00
Objętość kuli- V
V=4/3*π*R³
600=4/3*π*R³ /*3
1800=4πR³ /:4π
1800/4π=R³
R=³√1800/4π (wszystko pod pierwiastkiem)
2 5 2
2009-11-06T15:52:48+01:00
V=4/3pi r kwadrat /:4/3
V/ 4/3 = pi r kwadrat / * pi
V/ 4/3 * pi = r

r= pi 600 / 4/3
r= pi 600/1 * 3/4
r = 450

* - mnożenie
na pćzaku trzeba przekształcić wzór
4 2 4