Odpowiedzi

2009-11-06T15:20:39+01:00
W zakopanym są Krupówki. Jest tak deptak. To cudowne miejsce. Można kupić różne pamiątki. Są pyszne oscypki , sklepy z ciuchami. Jest tak Gubałówka. Świerze powietrze. Piękne miejsce.

In Zakopane is Krupuwki. There is so a place for walks. This strange place. Presumably to acquire different flashbacks. - remarkable oscipki, shops with clothes. There is so Gubałówka. Air of fresh. Beautiful place.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T15:24:25+01:00
Moim zdaniem największą atrakcją turystyczną Krakowa jest Wawel, ponieważ wzgórze na którym znajduje się dwa kluczowe zabytki: Zamek Królewski i Katedra Wawelska. Zamek Królewski jest niewątpliwie najsłynniejszym zamkiem występującym w Polsce. Jest to zabytek z epoki renesansu. Katedra Wawelska natomiast, jest największą renesansową świątynią w Polsce. Należy także pamiętać, że przy wzgórzu Wawelskim w ciemnej pieczarze zamieszkuje legendarny Smok Wawelski, który jak sie wyśle sms-a to leci mu z jamy ustnej ogień. Ze wzgórza roztacza się także wspaniały widok na Wisłe oraz planty.

In my opinion the biggest tourist attraction is Krakow i;s Wawel Castle, because the hill where the two key landmarks: the Royal Castle and Wawel Cathedral. Wawel Royal Castle is undoubtedly the most famous occurring in Poland. It is a monument of the Renaissance. Wawel Cathedral, however, is the largest Renaissance church in Poland. Please also note that the Wawel hill in a dark cave resides legendary Wawel Dragon, who like to send a text message that he flies August will send a text message that flies from his mouth tendons fire. The hill offers a spectacular view of the Vistula and planty.
Narazie...:)pozdro..
2 5 2