Odpowiedzi

2009-11-06T15:23:21+01:00
W mieście mieszka przede wszystkim dużo więcej osób. Znajdują się w nim miejsca takie jak kina, teatry czy centra handlowe. Na wsi takich rzeczy nie spotkamy. W mieście jest większe zanieczyszczenie powietrza, a na wsi to powietrze jest czystsze.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T15:26:24+01:00
Miasto: jest duże, ma wiele tysięcy mieszkańców, domy handlowe, bardzo dużo szkół, galerii, szpitali, przychodni, kin, teatrów i takich typu budynków.W miarę wszędzie blisko! :)

Wieś: jest mała, ma nie dużo mieszkańców, parę szkół, [przeważnie] 1 poczta, 1 szpital/przychodnia, nie ma wielu budynków, instytucji, które znajdują się w mieście. Daleko do różnych galerii, dobrych szpitali, kin itp.

Mam nadzięję, że pomogłam!! :))