Odpowiedzi

2009-11-06T15:28:47+01:00
Jakiś ciemny krajobraz, pozbawione życia drzewa, jakiś pan szybko przebiegający przez ulice coś w tym sylu :P
Najlepsza Odpowiedź!
  • kreo
  • Początkujący
2009-11-06T16:07:38+01:00
Używaj dużo szarego koloru, polecam ołówek. Narysuj wiatr, który niesie za sobą liście.
2009-11-06T18:18:57+01:00
Ścieżka w lesie lub w parku, nagie drzewa, liście unoszące się w powietrzu. Dziewczyna w płaszczu z rozwianymi włosami. Używaj samych takich "smutnych" kolorów - szarość, zgniła zieleń, brąz. Poradzisz sobie.