Odpowiedzi

2009-11-06T15:31:08+01:00
15:15000000
15:150000
15:150
odp:15cm na mapie to 150km w przestrzeni.
1 5 1
2009-11-06T15:31:36+01:00


1cm ----- 1 000 000 cm
1cm ----- 10km

I teraz proporce

1cm ------- 10km
15cm ------ x

15cm * 10 km
_____________ = 150 km
1cm


Odp. Odległoś w terenie wynosi 150km
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T15:32:11+01:00
1:1000000 czyli 1 cm na mapie to 1000000 cm w terenie

15*1000000=15000000cm
15000000:100000cm(1km)=150km
Odp: długość w terenie to 150km
1 5 1