Odpowiedzi

2009-11-06T15:39:43+01:00
Nauka:
stworzenie kalendarza
wynalezienie znaków
podzielenia roku na miesiące
Budownictwo:
wiszące ogrody
zikkuraty
most nad Eufratem
Prawo:
kodeks Hammurabiego;p

to jest dobrze bo robiliśmy to na lekcji;p
17 4 17
2009-11-06T15:40:40+01:00
Nauka:wyznaczenie zodiaku astronomicznego
budownictwo:Brama Isztar,Kaplica i most na Eufracie
prawo:Kodeks Hammurabiego
Sory ale nie mialam wiecej
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T15:40:54+01:00
Nauka: system miar i wag, podział kąta na 360 stopni,podział 1 godziny na 60 minut, 1 minuty na 60 sekund, podzielono rok na 12 miesięcy.
Budownictwo: wiszące ogrody seminamidy
Prawo: kodeks hamurabiegp
17 4 17