Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T15:44:17+01:00
Wynik to 18,53 cm bo 1,853 x 200 = 370,6 km w terenie żeby zamienić na cm na mapie trzeba podzielić przez km zawarte w skali czyli 20 370,6 : 20 = 18,53
2009-11-06T15:46:08+01:00
200 * 1853 = 370600m

1cm ----- 2 000 000
1cm ----- 20km

1cm -----------------20km
370600m ------------ x

370600 * 100 = 37060000cm (zamieniałam jednostke)

37060000cm * 20km
________________ = 741200000km
1cm

Odp. Pas strefy ma 741200000km

Yhm..o to chodzi? :D
2009-11-06T15:49:13+01:00
1cm = 20 km
1cm = 37.06 mil morskich
37.06 x 10 = 370,6

Pas wynosi 10 cm