Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T15:50:42+01:00
Moim zdaniem rozwój cywilizacji jest o dużo ważniejszy niż ludzkie życie. Dorobek cywilizacja pozostaje na wiele lat. Ludzkie życie raptem jest i już go nie ma. Z rozwoju cywilizacji i jej dorobku będą korzystać przyszłe pokolenia. Każdy z nas wie, że lepiej , żeby 100 ludzi miało dobrze a jeden człowiek źle, niż odwrotnie.
8 3 8
2009-11-06T15:51:44+01:00
Wg mnie rozwój cywilizacji nie koniecznie jest ważniejszy niż życie ludzi. Oczywiście, że wielu z nich oddało życie w imę rozwoju cywilizacji. Głównie dlatego, by późniejsze pokolenia miały lepsze życie. Aby mogli lepiej funkcjonować, być mądrzejsi.
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2009-11-06T16:03:03+01:00
Rozwój cywilizacji jest ważniejszy niż ludzkie życie, jest rozwojem moralnym,społeczno-kulturowej ewolucji ludzkości.Uczeniem szacunku do mądrości i miłości.Rozwoju społeczeństwa będzie miała wpływ na przyszłe pokolenia.Powstanie społeczeństwa informacyjnego czy egzystencji i ruch wolnej kultury.
2 3 2