Odpowiedzi

2009-11-06T15:52:05+01:00
Moja waga to 50 kg. Na księżycu ważyłbym 8 kg a na Jowiszu 132 kg . Wystarczy pomnożyć wagę przez liczbę ile waży przedmiot 1 kg
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T15:52:34+01:00
Zalezy ile wazysz ale przypuścmy ze 35 kg, wiec.
35kg razy 0,16 czyli 5,6 kg na księzycu

35kg razy 2.64 to 92,4kg na jowiszu
5 4 5
2009-11-06T16:02:38+01:00
X - waga na Ziemi
0,16x - waga na księżycu
2,64x - waga na Jowiszu

Zakładam, że ważę 70kg, czyli x=70kg

na księżycu -> 0,16*70 = 11,2 kg
na Jowiszu -> 2,64*70 = 184,8 kg
2 3 2