Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T15:53:20+01:00
Nie jestem pewna czy chodzi o to.
Fc=m*g
Fc=?
m=50kg
g=10 N/kg
Fc= 50*10
Fc=500N
2 1 2
2009-11-06T15:55:17+01:00
Przyciaganie ziemskie- 10 N
50× 10=500 N

odp. 500 N
2009-11-06T15:56:10+01:00
Rozwiązania pozostałe są zaokrąglone do 10N

g = przypuszczenie ziemskie
g = 9,81 N/kg

Fc = m × g
Fc = 50kg × 9,81 N/kg
Fc = 490.5 N

N- Newton (czyt. niuton)